FAQ

1Co oznacza kategoria "Obrazy na ZAMÓWIENIE"?

W kategorii pod tytułem "Obrazy na ZAMÓWIENIE" znajdują się niepowtarzalne wzory obrazów już sprzedanych. Jeżeli Klient będzie zainteresowany danym wzorem obrazu jest proszony o kontakt. Wtedy zostanie podana cena obrazu i obraz zostanie namalowany wg wzoru i przedstawiony Klientowi na nowym zdjęciu. Ze względu na skomplikowaną technikę malowania, obrazy mogą nieznacznie różnić się od wzoru i dlatego przed wysyłką zostaną zaprezentowane Klientowi na nowym rzeczywistym zdjęciu.

2Co zrobić w przypadku, gdy zapomniałem hasła?

Aby się zalogować potrzebny jest adres e-mail podany podczas rejestracji i hasło. Jeśli nie pamiętasz hasło naciśnij przycisk "Przypomnij hasło" - podaj adres e-mail i wprowadz tekst z obrazka. Na podanego maila zostanie wysłany link do funkcji resetowania starego hasła, link jest ważny do końca dnia. Pojawi się nowe hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu.

3Co zrobić, jeśli pomyliłem się lub chcę anulować zamówienie?

O pomyłce lub chęci anulowania zamówienia należy poinformować obsługę sklepu mailowo [email protected] w terminie do 3 dni od zamówienia.

4Czy będzie możliwość śledzenia przesyłki?

Tak, jest możliwość śledzenia przesyłki na stronie internetowej https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel, tam należy wpisać nr nadania przesyłki przesłany do Państwa mailem.

5Czy mogę odebrać obraz osobiście?

Tak, można odebrać obraz osobiście po wcześniejszej przedpłacie na konto. Należy się także dowiedzieć kiedy jast możliwość odbioru od naszego pracownika - można to zrobić mailowo bąz telefonicznie.

Odbiór jest możliwy od poniedziałku do pątku w godzinach 8.00 - 16.00

6Czy mogę sprawdzić zawartość paczki?

Każda paczka powinna być rozpakowana w obecności osoby doręczającej. Jeśli paczka jest opłacona to można to zrobić od razu, jeśli jest wysyłka za pobraniem to najpierw trzeba wpłacić osobie doręczającej pieniądze a następnie otworzyć paczkę.

Kazdą paczkę należy otwierać bardzo ostrożnie, trzeba uważać aby nie poprzecinać płótna obrazu.

7Czy mogę zamówić obraz którego nie ma w ofercie?

Tak, można zamówic obraz nawet wg własnego projektu lub zdjęcia. Aby to zrobić należy zadać pytanie - przesłać zdjecie lub własny projekt, podać wymiary obrazu i ilość części. Na podstawie tych danych Klient zostanie poifnormowany jaka jest cena obrazu oraz czas jego realizacji.

8Czy mogę zamówić obraz o innych wymiarach niż dostępne na stronie?

Tak. Należy skorzystać z przycisku "Zapytaj o produkt". W pytaniu należy podać najpierw nr i nazwę produktu, a następnie wymiary o jakie Klient chce zapytać (długość i szerokość całkowitą oraz ilość części). W odpowiedzi na takie pytanie Klient otrzyma wycenę obrazu wraz z podaniem wymiarów poszczególnych części oraz wymiaru całkowitego obrazu.

9Czy mogę zamówić obraz z wysyłką poza granice Polski?

Tak, można zamówić obraz z wysyłką zagraniczną do dowolnego kraju na świecie. Koszty wysyłki są podawane indywidualnie, bo jest to uzależnione od położenia danego kraju. Najlepiej zapytać o koszt wysyłki zagranicznej przed dokonaniem zakupu.

10Czy można łączyć promocje?

Promocji nie łączymy - jeśli posiadasz VOUCZER rabatowy na różne kwoty to do jednego obrazu możesz wykorzystać tylko jeden voucher.

11Czy przesyłka z obrazem jest odpowiednio zabezpieczona?

Obrazy są odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami - wszystkie częśći są przekłądane folią bąbelkową, 4-krotnie ściśle owijane folią strecz. Całość jest obklejana taśmą, aby poczszczególne częśći nie ulegały przemieszczeniu podczas transportu. Tak zapakowany obraz jest wkładany w pudełko kartonowe specjalnie przegotowane do tego celu. Puste szczeliny są uzupełniane wypełniaczem. Karton jest zaklejany, opisywany numerem obrazu oraz oklejony naklejkami "U" ubezpieczenie. Każda przesyłka krajowa jest ubezpieczona.

12Czy są jakieś dodatkowe efekty dostępne w ofercie?

Tak. Można zmienić kolorystykę obrazu - odpłatnie. Można dodać na obrazie dedykację z przodu (na matywie obrazu) lub z tyłu - odpłatnie.

13Czy, żeby kupić obraz muszę być zarejestrowany?

Nie, można kupować bez rejestracji. Należy klinkąć "Zamó bez rejestracji" i wypełnić wszystkie niezbędnę rubryki czyli dane zamawiającego, miejsce dostawy itd.

14Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia typowego trwa do 7 dni roboczych.

Realizacja zamówienia indywidualnego trwa od 14-21 dni roboczych i jest ustalana indywidualnie.

Do czasu realizacji nie jest wliczany czas dostawy zamówieonego towaru - około 24h.

15Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

O każdej zmianie statusu zamówienia Klient informowany jest mailowo.

16Jak powiesić obraz na ścianie?

Obraz nie ma haczyków. Każdą z części wiesza się na dwóch gwoździach lub wkrętach wkręcanych do ściany na tylnej drewnianej ramie obrazu (krosno). Wtedy obraz przylega do ściany i nie widać haczyków.

17Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki paczki krajowej za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD:

  • wysyłka po wpłacie należności na konto - 24,99 zł
  • wysyłka za pobraniem - 34,99 zł
  • wysyłka expresowa - 50,00 zł
  • odbiór osobisty po przedpłacie - 0,00 zł

Koszt wysyłki paczki zagranicznej za pośrednictwem Poczty Polskiej ustalany jest indywidualnie, w zależności od kraju Paczki zagraniczne są wysyłane po wpłacie należności na konto. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.

18Jakie są sposoby dostawy?

Na terenie Polski paczki są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Paczki zagraniczne są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

19Jakie są zasady zwrotu?

Zwrotu można dokonać do 14 dni od chwili otrzymania obrazu jeśli obraz nie spełnia oczekiwań Klienta lub bez podania jakiegokolwiek powodu.

20Obraz, który otrzymałem, nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę skorzystać z prawa zwrotu?

Tak. Produkt, który nie spełnia oczekiwań Klienta można zwrócić bez podania powodu do 14 dni od jego otrzymania, w stanie nienaruszonym. O chęci zwrócenia produktu należy poinformować mailowo na adres [email protected]

Adres do zwrotu: DobraSztuka.pl - Virtual Art Karolina Urbańczyk ul. Malinowa 9c, 44-217 Rybnik

Po otrzymaniu zwrotu koszt produktu zostanie zwrócony na konto bankowe (należy podać w mailu) w terminie do 14 dni.

21Otrzymałam bon podarunkowy - jak go wykorzystać?

Nasze bony podarunkowe można wykorzystać na zakup dowolnego obraz w naszym sklepie. Jeden bon można wykorzystać przy jednym zamówieniu. Zamówienie może się składać z pojedynczego produkyu lub większej ilości produktów. Za wysyłkę wybranego produktu należy zapłacić osobno. Jeżeli cena produktu jest niższa niż nominał bonu, sklep nie zwraca różnicy. Jeżeli cena wybranego produktu jest wyższa niż nominał bonu wtedy Klient dopłaca róznicę.

22Paczka, którą otrzymałem, jest uszkodzona Co mam zrobić?

Każdą paczkę należy rozpakować w obecności kuriera. Jeśli paczka lub przedmiot wewnątrz noszą jakiekolwiek ślady uszkodzenia należy spiasć w obecności kuriera "Protokół ustalenia stanu przesyłki", w którym są opisywane wszelkie uszkodzenia. Należy również poinformować Firmę Virtual Art o uszkodzniu przesyłki drogą mailową lub telefoniczną oraz przesłać skan "protokołu" na adres mailowy.

23Chcę zadać inne pytanie...

Pytania można zadawać za pomocą przycisku "Zapytaj o produkt" lub na maila [email protected] Odpowiadamy na wszystkie pytania do 48h.