1Jaki jest czas realizacji ?

Czas realizacji standardowego zamówienia trwa do 7 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia z kategorii "wysyłka 24h" trwa do 24 godzin.

Realizacja zamówienia indywidualnego trwa od 7-21 dni roboczych i jest ustalana indywidualnie.

Do czasu realizacji nie jest wliczany czas dostawy zamówionego towaru - około 24h.

2Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki paczki krajowej za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD:

  • wysyłka po wpłacie na konto - 0,00 zł
  • wysyłka za pobraniem - 0,00 zł
  • odbiór osobisty po wcześniejszej wpłacie na konto - 0,00 zł

Koszt wysyłki paczki zagranicznej ustalany jest indywidualnie, w zależności od kraju (dane w koszyku) Paczki zagraniczne są wysyłane po wpłacie należności na konto. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.

3Czy wysyłka obrazów jest bezpieczna ?

Tak ! Nasze obrazy są odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami - wszystkie części są przekładane folią bąbelkową, 4-krotnie ściśle owijane folią strech. Całość jest obklejana taśmą, aby poszczególne części nie ulegały przemieszczeniu podczas transportu. Tak zapakowany obraz jest wkładany w pudełko kartonowe specjalnie przegotowane do tego celu. Puste szczeliny są uzupełniane wypełniaczem. Karton jest zaklejany, opisywany numerem obrazu oraz oklejony naklejkami "U" ubezpieczenie. Każda przesyłka krajowa jest ubezpieczona.

4Czy mogę odebrać obraz osobiście?

Tak, można odebrać obraz osobiście po wcześniejszej wpłacie na konto. Na odbiór obrazu należy umówić się telefonicznie lub mailowo.

Odbiór jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00

5Jakie są sposoby dostawy?

Na terenie Polski paczki są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Jest także możliwy odbiór osobisty.

Paczki zagraniczne są wysyłane najkorzystniejszą cenowo firmą kurierską.

6Jeśli kupię obraz w ramie to czy dostanę go już oprawiony ?
W ofercie mamy obrazy w ramach i w takim wypadku kupuje się obraz oprawiony w ramę pokazaną na zdjęciu. Obraz i rama stanowią komplet. Podana cena dotyczy kompletu (obraz w ramie).
7Chcę zamówić obraz i ramę, jak to zrobić?
Jeżeli obraz z naszej oferty nie ma ramy, to można ją domówić. Aby to zrobić należy przejść do zakładki "Ramy", wybrać tą, która nas interesuje, podać wymiar (podaje się wymiar obrazu) i dodać do koszyka razem z obrazem. Czas realizacji takiego zamówienia do 10 dni roboczych, rama będzie już zamontowana na obrazie.
8Co zrobić, jeśli pomyliłem się lub chcę anulować zamówienie?

O pomyłce lub chęci anulowania zamówienia należy poinformować obsługę sklepu mailowo [email protected] lub telefonicznie 608126011 w jak najszybszym terminie.

9Czy będzie możliwość śledzenia przesyłki?

Tak, jest możliwość śledzenia przesyłki na stronie internetowej https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel, tam należy wpisać nr nadania przesyłki przesłany do Państwa mailem.

10Czy mogę sprawdzić zawartość paczki?

Każda paczka powinna być rozpakowana w obecności osoby doręczającej. Jeśli paczka jest opłacona to można to zrobić od razu, jeśli jest wysyłka za pobraniem to najpierw trzeba wpłacić osobie doręczającej pieniądze a następnie otworzyć paczkę.

Kazdą paczkę należy otwierać bardzo ostrożnie, trzeba uważać aby nie poprzecinać płótna obrazu.

11Czy mogę zamówić obraz którego nie ma w ofercie?

Tak, można zamówic obraz nawet wg własnego projektu lub zdjęcia. Aby to zrobić należy zadać pytanie - przesłać zdjecie lub własny projekt, podać wymiary obrazu i ilość części. Na podstawie tych danych Klient zostanie poifnormowany jaka jest cena obrazu oraz czas jego realizacji.

12Czy mogę zamówić obraz o innych wymiarach niż dostępne na stronie?

Tak ! Należy napisać takie zapytanie na maila [email protected] W pytaniu należy podać najpierw nr i nazwę produktu, a następnie wymiary o jakie Klient chce zapytać (długość i szerokość całkowitą oraz ilość części). W odpowiedzi na takie pytanie Klient otrzyma wycenę obrazu wraz z podaniem wymiarów poszczególnych części oraz wymiaru całkowitego obrazu.

13Czy mogę zamówić obraz z wysyłką poza granice Polski?

Tak, można zamówić obraz z wysyłką zagraniczną do dowolnego kraju na świecie. Koszty wysyłki są podawane indywidualnie, bo jest to uzależnione od położenia danego kraju. Najlepiej zapytać o koszt wysyłki zagranicznej przed dokonaniem zakupu.

14Czy można łączyć promocje?

Promocji nie łączymy - jeśli posiadasz VOUCZER prezentowy na różne kwoty to do jednego obrazu możesz wykorzystać tylko jeden voucher.

15Czy można zmienić kolor ? Czy można coś dodać do obrazu ?

Tak. Można zmienić kolorystykę obrazu - odpłatnie. Można dodać na obrazie dedykację z przodu (na motywie obrazu) lub z tyłu - odpłatnie. Można dodać grawerowaną tabliczkę - odpłatnie.

16Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

O każdej zmianie statusu zamówienia Klient informowany jest mailowo.

17Jak powiesić obraz na ścianie?

Nasze obrazy nie posiadają haczyków. Każdą z części wiesza się na dwóch gwoździach lub wkrętach wkręcanych do ściany na tylnej drewnianej ramie obrazu (krosno). Wtedy obraz przylega do ściany.

18Otrzymałam bon podarunkowy - jak go wykorzystać?

Nasze bony podarunkowe można wykorzystać na zakup dowolnego obraz w naszym sklepie. Jeden bon można wykorzystać przy jednym zamówieniu. Zamówienie może się składać z pojedynczego produktu lub większej ilości produktów. Jeżeli cena produktu jest niższa niż nominał bonu, sklep nie zwraca różnicy. Jeżeli cena wybranego produktu jest wyższa niż nominał bonu wtedy Klient dopłaca różnicę. Bonów i promocji nie można łączyć ze sobą.

19Paczka, którą otrzymałem, jest uszkodzona Co mam zrobić?

Każdą paczkę należy rozpakować w obecności kuriera. Jeśli paczka lub przedmiot wewnątrz noszą jakiekolwiek ślady uszkodzenia należy podczas odbioru, w obecności kuriera spisać "Protokół ustalenia stanu przesyłki", w którym są opisywane wszelkie uszkodzenia. Należy również poinformować Firmę Virtual Art o uszkodzeniu przesyłki drogą mailową lub telefoniczną oraz przesłać skan "protokołu" na adres mailowy. Mail: [email protected], Telefon - 662414190.

20Chcę zadać inne pytanie...

Pytania można zadawać za pomocą: maila [email protected] Odpowiadamy na wszystkie pytania do 48h. Potrzebujesz zadzwonić ??? Jesteśmy pod telefonem od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:00. Telefon - 662414190. Do działa!